30 May 2014

Saya Pilih Untuk Berbisnes Dengan Shaklee Kerana.....
Oleh Norfaziela

Ramai kawan- kawan saya yang tanya " Kenapa jual Shaklee ?,

Kenapa tak jual benda lain ? "

Lalu saya jawab

" Saya pernah jual bermacam- macam tapi sekarang saya pilih Shaklee sebab Shaklee beri kesan besar pada saya.
Mula- mula masa saya sangat penat jaga anak- anak sambil mengandung 5 bulan masatu, Set Hamil Shaklee bantu beri tenaga pada saya. Bahkan Allah permudahkan saya bersalin. Push sekejap je terus keluar Muhammad Alim

Kemudian saya sambung dengan Set Pantang. Sangat- sangat bertenaga saya rasa. Luka pun cepat sembuh.

Malah masalah Gastrik dan Resdung dapat saya atasi dengan produk Shaklee

Dengan kesan inilah saya berkongsi dengan kawan- kawan.

Pada June 2013 saya capai income 4 angka pertama saya dengan Shaklee. Dan kini semakin meningkat.

Saya bangga dapat tolong kawan- kawan yang nak bisnes jugak. Kini diorang pun dah boleh bangga dengan income masing- masing.

Sekian perkongsian dari saya. Klik http://vitamin-sihatcantik.blogspot.com/2013/12/kenali-ummie-ziela.html untuk kenali saya.

0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts

Blog Archive