22 March 2014

SET KURUS SHAKLEE KEMAMAN: TESTIMONI SUAMI SAYA SENDIRI
By zielaamin83@gmail.com

  Ini keadaan saya sebelum mula mengambil Omega Guard
Dan ini gambar terbaru pada minggu lepas, 1hb Mac 2014

Alhamdulillah saya dah mengambil Omega Guard sudah lebih sebulan setengah. Saya ambil pun hanya pada waktu malam saja. Waktu makan dan jumlah makanan yang saya ambil pun sama, tiada perubahan. Memang saya tidak terlalu bersungguh- sungguh untuk kurus. Saya tak bersenam, hanya buat aktiviti sekitar halaman rumah sahaja.

Tapi yang menariknya, tanpa sedar saya semakin lansing. Ramai kawan- kawan yang tegur. Ramai juga yang bertanyakan apa yang saya makan. Walaupun tak bersungguh- sungguh, saya masih semakin kurus. 

Saya ambil 3 kapsul Omega Guard setiap malam selepas makan malam. Terima kasih pada pakar nutrisi peribadi merangkap isteri kesayangan saya, Puan Norfaziela Mohd Noor.

Hanya dengan 3 kapsul Omega Guard selepas makan malam

Fungsi Omega Guard Shaklee

Omega Guard mengandungi EPA & DHA. Asid lemaknya atau Fatty Acid yang terdapat dalam Omega membantu meningkatkan paras hormon "LEPTIN"Leptin adalah sejenis hormon yang membantu mengawal selera makan. Kandungan Leptin yang tinggi dalam badan sesorang akan membantu mengurangkan selera makan. 


Bukan itu sahaja, Leptin juga bertindak meningkatkan kadar metabolisme badan. Peningkatan metabolisme badan akan membantu membakar lemak-lemak yang terkumpul sekaligus menurunkan berat badan. 

Satu kajian yang telah di muatkan dalam International Journal of Obesity, menunjukkan bahawa pengambilan minyak ikan Omega 3 dalam diet harian akan meningkatkan tahap pembakaran lemak setiap hari sehingga 26%. Patutlah saya kurus !

Dalam satu study di Australia menunjukkan mereka yang bersenam dan mengamalkan omega 3 lebih banyak membakar lemak daripada mereka yang bersenam tanpa mengambil asid lemak omega 3.

Bagi yang ingin tahu lebih lanjut , sila hubungi

H/P 019 3949873
Email zielaamin83@gmail.com
Facebook Vitamin SihatCantik

COD di sekitar Kemaman & POS ke seluruh negara.

Hanya perlu daftar ahli untuk mendapat harga paling murah. Sila klik disini.

Untuk tempahan produk pula, sila klik di sini.




Vitamin Sihat Cantik adalah pakar dalam memberikan khidmat nasihat dan memasarkan produk kesihatan Shaklee dengan profesional.  Masalahnya ramai pengedar yang hanya tahu menjual tanpa ilmu produk yang cukup. Banyak testimoni yang lansung dari pelanggan kami yang membuktikan produk Shaklee sangat berkesan, selamat dan natural.











0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts