26 April 2014

Maaf, Saya Tak Nak Join Shaklee
Oleh Norfaziela Mohd Noor

Mungkin ini jawapan anda bila ditanya tentang nak ke join ahli. 

Kenapa kena join ahli ? 

Best Sangat ker ? Cukuplah dengan dapat harga ahli kan.


Pertama, Shaklee sedang menggempur pengedar yang menjual bawah daripada harga runcit. Dah ramai yang dibatalkan keahlian. Tak mengapa jika anda taknak join ahli, cuma lama-kelamaan, anda terpaksa membeli dengan harga runcit yang 30% tinggi dari harga ahli. Banyak tu 30%.

Lagi. Tak pastilah apa yang best sangat. Tapi anda tahu tak yang join ahli Shaklee ni bukan sebarangan orang. Ramai doktor, jurutera, penguam,bos- bos kerajaan dan swasta.  2 minggu lepas saya ke Kota Bharu, ada seorang doktor yang dah join ahli. Pelik kan. Macamana doktor yang pakar tentang ubat boleh join jugak Shaklee. Apa yang istimewa sangat Shaklee ni ? Nak tahu apa dia kata pada saya ? Suplimen dan ubat ada fungsi yang berbeza dan tubuh kita perlukan kedua-duanya. Produk Shaklee pula paling berkesan dan eksklusif, rugilah saya tak join ahli, katanya.

Lagi..

Jangan sekali-kali join ahli Shaklee dengan pengedar yang tak pernah pujuk anda join. Sebabnya mudah saja. Ini jenis pengedar tamak. Lagi- lagi anda dah bertahun- tahun guna produk Shaklee. Mungkin anda dah habiskan beribu- ribu ringgit dah. Saya katakan tamak kerana mereka tak sudi kongsi keuntungan dengan anda. Anda tak tahu ke jika cukup belian minimum maka anda akan dapat cash rebate ? Bayangkan betapa jimatnya anda kan. 

Tertakluk pada syarat
Kemudian, ramai yang salah anggap bila anda join ahli maka anda mesti menjual dan mesti jadi independant. Upline dah tak hantar barang dah. Itu sangat- sangat silap. Selepas anda join ahli, anda ada tambahan cara untuk beli produk.  Pertama, upline anda boleh hantar macam kebiasaan. Kedua, ini istimewa. Anda akan ada akaun di www.shaklee2u.com.my dan anda boleh order sendiri tanpa tunggu upline anda hantar. GDEX akan hantar dalam 1-3 hari bekerja. Eksklusif  kan. Tak payah penat-penat  survey harga dengan 5-6 orang sebelum beli. Lepas tu kata ada stok, tup! tup! 4-5 hari baru dapat.  Jadi, sebagai ahli, anda tak perlu dah mengharapkan pada orang lain lagi. Anda boleh berbangga dengan kawan-kawan yang asyik survey harga sana-sini.

Terakhir, jangan sekali-kali join ahli dengan pengedar yang entah apa-apa. Saya kata begitu kerana pengedar ini tak faham fungsi produk, tak nak ajar cara guna yang tepat, tak follow up hasil dan lansung tak ada karektor sebagai kawan yang baik. Sebabnya pada saya, jika ikhlas menjual, maka mesti ada ilmu didada, cakna dan sangat-sangat komited untuk bantu selesaikan masalah anda.

Jadi, saya tanya, nak tak join ahli dengan saya yang ....

  • Sangat arif tentang fungsi produk dan teknik permakan berkesan
  • Yang akan beri segala keistimewaan produk Shaklee pada anda
  • Sangat komited untuk bantu anda keluar dari masalah kesihatan

Klik untuk daftar sebagai ahli

Sekian,

Norfaziela Mohd Noor
Shaklee ID 908452




2 comments:

  1. sangat setuju dengan entri ni..banyak yg salah paham pasal shaklee sblm ni=)

    ReplyDelete
  2. Kita sendiri pun rasa macam susah kan setahun lps. Nak join pun takut. Dan terbukti harini rupanya boleh buat duit, 4 sangka, 5 angka, 7 angka pun Ada.

    ReplyDelete

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts

Blog Archive