19 May 2014

Cara Cepat Atasi Cyst an Fibroid Dengan Vitamin Shaklee
Oleh Norfaziela Mohd Noor
 
Saya terpanggil untuk berkongsi tentang masalah Cyst dan Fibroid memandangkan saya mendapat banyak panggilan telefon yang bertanyakan tentang cara atasi masalah ini.


Pendek kata setiap hari ada yang hubungi saya bertanyakan tentang mengatasi penyakit Cyst dan Fibroid.
Alhamdulillah, setakat ini, saya ada banyak testimoni customer yang saya consult sendiri yang mengalami Cyst dan jugak fibroid. 
Mereka semua sudah berjaya setelah konsisten mengamalkan Set Cyst dan Fibroid ini. Paling menarik, kesannya sangat cepat.

Kisahnya..
 
Seorang dari mereka ini dah menghidap Cyst selama 2 tahun. Dan selepas mengenali supplement yang saya cadangkan iaitu GLA Complex, Vitamin C, Vitamin E. Alhamdulillah, dia hubungi saya selepas pemeriksaan doktor mengatakan Cyst nya sudah kecut.

Apakah itu Cyst ? Klik untuk kenalinya.

Kisah ke-2

Seorang pelanngan  saya yang meghidap fibroid pula. Dia sudah 1 tahun tak datang bulan. Sampai perut puan ini dah buncit kerana terlalu lama tak period. Selepas dia mengambil Set Fibroid selama sebulan, saya mendapat panggilan telefon darinya mengatakan diri nya dah datang period dengan suara yang sangat gembira. 



Bayangkan selama setahun dengan berusaha bermacam produk, akhirnya Allah bagi penawarnya dengan pengambilan Alfalfa Complex dan GLA Complex.

Apakah itu Fibroid ? Klik untuk kenalinya.
 
Kisah ke-3
 
Baru saja semalam saya mendapat panggilan lagi dari seorang customer yang telefon saya untuk datang ke rumahnya. Puan ini dengan muka tertekan memberitahu saya, dia dah serik untuk operation. Sebab dia dah lalui 3 kali pembedahan. Dan dia betul-betul mintak saya teknik cara terbaik dan apa yang terbaik untuk atasi Fibroid.

Doktor sahkan dia yang fibroidnya dah sangat besar dah 9cm, saiznya umpama kandungan 3 bulan.

Alhamdulillah dia yakin dengan produk shaklee selepas mendengar beberapa testimoni dari rakan-rakannya.
Berikut adalah produk- produk Shaklee yang akan mengatasi Cyst dan Fibroid puan dengan cepat. 


Bagaimana cara pengambilannya sehingga dapat mengatasi Cyst dan Fibroid dengan cepat ? Puan mestilah sms saya kerana saya ada banyak lagi kelebihan set ini yang saya nak ceritakan. Teknik- teknik ini sangat- sangat eksklusif untuk anda sahaja.

Jadi, dapatkan set ini hanya daripada saya dan atasi masalah Cyst dan Fibroid puan.

Sila sms ke 019 3949873

Sekian Wassalam
Norfaziela Mohd Noor
Shaklee ID 908452 
Email zielaamin83@gmail.com
Facebook Norfaziela Mohd Noor

 

0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts

Blog Archive