26 May 2014

Makanan Untuk Diet Anak- Anak
Oleh Norfaziela

Siap ! Baru siapkan roti telur mata untuk anak- anak sarapan. Ada protin, omega dan nutrien penting. Tambah pula dengan susu Dutch Lady Full Cream. Memang favorite anak- anak saya la susu ni.


Tapi.... Mana buah, mana sayur ? Mana ada orang Melayu makan salad pagi-pagi macam ni. Mat Salleh ada lah kot. 

Oleh itu selain sarapan macamni, saya akan pastikan anak- anak saya ambil juga Meal Shake 1 sudu kecil setiap pagi. 

Kenapa saya mesti bagi Meal Shake ?

Seperti tulisan saya sebelum ini, Meal Shake adalah pelengkap pada semua zat yang diperlukan oleh seorang kanak- kanak. 


Diet anak- anak tak akan seimbang dengan bermacam faktor negatif seperti makanan yang dimasak, racun buah, zat tak lengkap, makan sedikit sahaja akibat jurang selera dan bermacam- macam lagi.

Meal Shake ni juga kaya dengan 24 jenis vitamin yang lengkap untuk tumbesaran tubuh dan otak kanak- kanak. 

Malah kandungan asid folik, biotin dan kalsium dan magnesium sangat penting untuk membina tulang dan sel-sel untuk anak- anak untuk membesar.
( Klik di sini untuk fungsi lengkap Meal Shake

Jadi, jangan lupa berikan Meal Shake pada anak-anak anda sebagai pelengkap diet mereka.

Saya doakan anak-anak anda membesar dengan cergas.

Untuk tempahan produk sila hubungi 019 3949873.
 
Sekian,

Norfaziela Mohd Noor
Shaklee ID 908452

 

0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts

Blog Archive