15 November 2013

Vitamin SihatCantik adalah pengedar Shaklee Kemaman yang sah. Shaklee GLA adalah diantara produk terlaris berikutan kesannya yang mantap.


HAID TIDAK TERATUR Masalah kitaran haid yang tidak teratur banyak menggangu jiwa & emosi malah memberi banyak kesan lain terhadap kehidupan seorang wanita. Bahkan
menurut Perunding Obstetrik dan Sakit Puan Pusat Perubatan Pantai Cheras, Dr Suriati Akmal Mahari, kitaran haid yang tidak menentu antara gejala menunjukkan seseorang wanita itu mungkin mengalami sindrom ovari polisistik (PCOS), punca lazim menyebabkan seseorang itu kurang subur.
Oleh itu, Shaklee GLA merupakan pilihan terbaik bagi penyelesaian masalah ini. Telah banyak testimoni yang menunjukkan GLA dapat membantu wanita-wanita yang terutamanya dalam masalah tersebut. Semoga ia baik untuk anda, insha Allah.

Maklumat lanjut:
Call/ SMS 019-3949873 SEKARANG !!!
Layari : https://vitamin-sihatcantik.blogspot.com/

Facebook : https://www.facebook.com/myvitaminsihatcantik 
Khidmat COD bagi sekitar Kemaman seperti Chukai, Binjai, Kemasik, Kerteh, Kijal, Cherating, Dungun, Paka.

Pos ke seluruh negara.

0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts