13 November 2013

Pengedar Shaklee Kemaman
Assalamualaikum,

Maklumat kami:

Nama:  Norfaziela Mohd Noor & Mohd Khairul Amin Kamarudin
Shaklee ID: 908452
Facebook : vitamin sihatcantik
Blog : vitamin-sihatcantik.blogspot.com
H/p no: 019-3949873
Alamat : Lrg. Ketapang 2, Perumahan Lagenda, Kg Bukit Kuang, Kemaman, Trg


Kami adalah pengedar sah Shaklee bagi kawasan  Kemaman. Perkhidmatan kami adalah seperti berikut;

1. Sebagai pengedar Shaklee, kami memberi khidmat nasihat berkenaan masalah kesihatan anda seperti;
  •      Obesiti / kegemukan/ diet 
  •      Kesuburan /  kehamilan / keintiman
  •      Anti - aging / awet muda 
  •      Imunisasi
  •      Penyakit wanita seperti keputihan, cancer payudara dll
  •      Kencing manis, darah tinggi, lemah jantung
  •      Kurang tenaga
  •      Kurang susu / pantang selepas bersalin
  •      kulit / alergi
  •      dan masalah kesihatan lain
2.  Sebagai pengedar Shaklee kami juga
COD ke kawasan Bandar Chukai, Cherating, Kerteh, Paka, Kemasek, Kijal, Teluk Kalong, Dungun, Cheneh, Ampang dan Cerul.

3. Memberi peluang perniagaan dengan produk yang telah terbukti berkesan.

Sekian Wassalam


1 comment:

  1. Just call/ sms untuk kami COD. Selamat menikmati produk Shaklee.

    ReplyDelete

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts