13 March 2014

TEKNIK BAKAR LEMAK PANTAS DENGAN OMEGA GUARD
By zielaamin83@gmail.com


Kelebihan Omega Guard yang Mengandungi Asid Lemak 

" Lemak penting untuk berat badan"

Untuk kebanyakan orang, mengelakkan lemak (atau memakan sedikit mungkin ) adalah kaedah yang pasti untuk menguruskan badan . Walau bagaimanapun, dengan kajian- kajian- kajian yang telah berlaku oleh pakar permakanan memberitahu kita sebenarnya bagaimana lemak adalah cara terbaik untuk membakar lemak. Tapi bagaimana ?

Apakah Itu Lemak Baik ?



EFA atau Omega 3 adalah lemak baik - Oleh itu lemak yang tidak baik masih harus dielakkan dengan semua cara! Ini termasuk lemak diperolehi daripada daging dan tenusu , lemak tepu, asid lemak trans dan apa-apa yang dimasak , digoreng atau dipanaskan lemak ( EFA kehilangan kebaikan mereka dan menjadi berbahaya apabila dipanaskan ).

Lemak yang baik boleh didapati dalam makanan seperti alpukat , badam , sayur-sayuran berdaun hijau, tinggi lemak ( Coldwater ) ikan seperti tuna , sardin , halibut dan salmon dan benih seperti bijan, bunga matahari dan flaks - benih. Walau bagaimanapun, cara yang paling mudah dan paling berkesan untuk memastikan bahawa tubuh anda mendapat jumlah yang betul, dan campuran yang betul lemak yang baik adalah untuk mengambil suplemen gabungan minyak seperti Omega Guard ini.

Ia telah lama menjadi pengetahuan umum di kalangan atlet dan pakar pemakanan yang Omega 3 dan Omega 6 lemak adalah sangat berfaedah. Tetapi berbeza pula dengan kita golongan awam selalu mengelakkan lemak dalam diet harian jika ingin kurus.

Dalam pebagai jenis lemak yang wujud, terdapat Omega 3 dan Omega 6 atau nama saintifiknya dipanggil Asid Lemak Perlu (EFA ).  EFA adalah sangat penting kerana sanagat diperlukan oleh setiap sel hidup dalam tubuh. 


Namu begitu, ia tidak dapat dihasilkan oleh tubuh. Oleh itu, kita akan membekalkannya melalui suplimen harian kita.

Mewujudkan keseimbangan Omega 3 dan Omega 6 dalam diet kita adalah amat penting , bukan sahaja jika ingin menurunkan berat badan, tetapi juga untuk membantu fungsi badan kita dengan betul dan mencegah pelbagai seluruh penyakit seperti tekanan darah tinggi, imun yang rendah sistem , kulit kering, rambut dan kuku, penghadaman dan tenaga yang rendah . 

Omega 3 dan Omega 6 suplemen juga digunakan oleh wanita sebagai antara tiga rawatan PMS/ Senggugut paling berkesan. 

EFA dan Berat Badan


 

Jadi, kita tidak harus menjauhi semua lemak jika kita mahu menjadi langsing dan sihat.

Tetapi saya pasti anda tertanya-tanya mengapa EFA? Omega 3 & 6 adalah penting dalam rancangan penurunan berat badan kita?

Antara sebab-sebab lain, Omega Guard bantuan kepada: 


a. Omega Guard menjadikan hormon kita aktif dan meningkatkan keupayaan badan untuk membakar lemak 

b. Omega Guard mengurangkan lemak yang dihasilkan untuk perlindungan seperti lemak yang tergantung di sekitar organ-organ kita dan duduk di sekeliling pinggang kami.c. Mengurangkan keperluan badan dengan mengurangkan selera makan.d. Mengurangkan perubahan gula darah, pengeluaran lemak, ketagihan makanan dan kehilangan tenaga yang karbohidrat dan gula lakukan.

e. 
Mengurangkan keradangan dan pengekalan air dalam tisu, dan penyingkiran air yang tidak perlu di bahagian-bahagian badan yang lain . Ini boleh memberi kesan dramatik kepada keupayaan kita untuk mengurangkan berat badan!

f.  
Meningkatkan tahap tenaga kita sepanjang hari - yang, antara lain - peningkatan peluang anda untuk keluar untuk jangka masa yang , pergi ke gym atau berenang !

g. 
Meningkatkan rangsangan otak untuk mewujudkan mood bahagia dan menghilangkan kemurungan.

Bagi yang ingin mendapatkannya , sila hubungi



Email zielaamin83@gmail.com

Facebook Vitamin SihatCantik


COD di sekitar Kemaman & POS ke seluruh negara.

Hanya perlu daftar ahli untuk mendapat harga paling murah. Sila klik disini.

Untuk tempahan produk pula, sila klik di sini


Vitamin Sihat Cantik adalah pakar dalam memberikan khidmat nasihat dan memasarkan produk kesihatan Shaklee dengan profesional.  Masalahnya ramai pengedar yang hanya tahu menjual tanpa ilmu produk yang cukup. Banyak testimoni yang lansung dari pelanggan kami yang membuktikan produk Shaklee sangat berkesan, selamat dan natural.

0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts