23 May 2014

Oleh Norfaziela Mohd Noor

Semoga Allah panjangkan umur saya, suami, anak- anak dan semua rakan seperjuangan dalam bidang ini. Saya teruja sangat untuk ke National Conference 2014 sebab ini adalah pertama kali dalam hidup saya sejak sertai Shaklee tahun lepas. 


National Conference ini akan berlansung di Sunway Pyramid Convention Center pada 7 dan 8 haribulan Jun 2014 yang akan mengumpulkan semua Leader- leader Shaklee yang hebat dari seluruh negara untuk menerima penghargaan hasil perjuangan bisnes mereka dalam Shaklee melalui Star Achiever Awards Recognition. Ini adalah program penghargaan paling tinggi oleh Shaklee. 

InsyaAllah saya akan bawa pulang 2 award iaitu New Car Bonus Achiever dan Business Grow New Rank Achievement. Alhamdulillah.


Baju dah tempah, hotel dah booking, kamera pun dah sedia nak ambil gambar. Eh betul- betul tak sabar rasanya. Apa yang menarik sangat tentang National Conference ni ? Bagi diri saya, ini adalah penghargaan terbesar dalam kareer saya. Saya dah berjaya membina bisnes Shaklee dengan usaha saya sendiri. Ini adalah tangga- tangga besar dalam kejayaan saya dalam Shaklee dan saya bangga dengan diri saya.

SAYA NAKKAN LEBIH MOTIVASI

Bayangkan program Shaklee yang 2 jam seperti Bengkel Nutrisi pun saya dapat banyak semangat dan motivasi, apakan lagi program sebesar ini. InsyaAllah National Conference ini akan suntik motivasi yang meluap- luap untuk capai Master secepat mungkin.  


Bayangkan lagi dapat tengok sendiri ibu- ibu yang dah capai tahap bebas ekonomi dalam usia yang muda. Siapa sangka dalam usia 30 an dah capai tahap jutawan dalam akaun bank masing- masing. Apa yang mereka capai itulah juga impian saya.

RUGI

National Conference ini hanya diadakan setahun sekali. Ramai yang berkorban masa dan wang semata- mata untuk dapat sertainya. Bayangkan mereka dari Sabah dan Sarawak pun sanggup beli tiket dan terbang ke KL semata- mata untuk hadir di NC. Mereka dah block tarikh ni siap- siap. Bagi Leader yang terima anugerah pula akan diundang khas melalui surat dari Shaklee. Ahli- ahli lain pula boleh dapatkan tiket dengan harga RM30 sahaja. 

Jadi, jom ramai- ramaikan NC 2014 dan semoga kita dapat sumber inspirasi dan motivasi yang akan pecutkan kejayaan kita dalam Shaklee. 

Salam sayang dari saya, 
Norfaziela Mohd Noor
Pengedar Shaklee Profesional

0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts

Blog Archive