22 May 2014

4 Cara Mudah Kuruskan Badan Dengan Set Kurus Shaklee
Oleh Norfaziela

Anda tentu rambang mata dengan produk kurus yang berlambak- lambak di pasaran. Kebanyakannya tidak menceritakan dengan jelas cara produk itu berfungsi dalam proses menguruskan badan anda. " 4 Cara Mudah Kuruskan Badan Dengan Set Kurus Shaklee" ini akan menceritakan tentang cara Set Kurus Shaklee ini berfungsi dengan sejelas- jelasnya.


No.1 Kurus Dengan Alfafa Complex

Ramai yang bertanya saya kenapa mesti ambil Alfafa untuk kurus. Ada pula yang berkata Alfafa tak sepatutnya ada dalam Set Kurus Shaklee. Bahkan banyak kajian menunjukkan Alfafa taklah glemer sangat untuk fungsi kurus. Dah tu mengapa pula saya masih syorkan Alfafa ? Sebabnya Alfafa akan memudahkan penyerapan zat produk kurus yang akan di ambil berikutnya. 

Cuba anda fikir. Jika sistem pencernaan dan penyerapan zat di perut anda tak sempurna, adakah anda akan dapat kesan yang optimum dari produk kurus yang anda makan ? Dah lah produk kurus di pasaran mahal. Tak rasa rugi ke beli mahal- mahal tapi tak beri kesan terbaik ? Jadi caranya tak lain dan tak bukan dengan mengambil Alfafa. Alfafa adalah raja herba yang akan meningkatkan keupayaan perut untuk menyerap zat . Tanpa pencernaan yang baik, apa produk yang anda makan akan kurang kesannya.

No. 2 Kurus Dengan Lecithin

Anda tentu tak tahu yang Lecithin sebenarnya banyak digunakan dalam perubatan untuk perbagai jenis penyakit terutamanya darah tinggi, kolestrol, buah pinggang dan sebagainya.  Dalam cara mudah untuk kurus, Lecithin adalah sangat- sangat penting. Sebabnya Lecithin akan membantu mengekalkan kolestrol dan lemak dalam bentuk cecair. Malah Lecithin juga akan menguraikan lemak yang pejal ke bentuk cecair.  Malah saya juga sangat cadangkan Lecithin menjadi amalan harian bagi anda yang dah lansing. Ia menghalang lemak dari menempel di dinding salur darah. Nak lebih kenali Lecithin sila klik di sini.

No. 3 Kurus Dengan Omega Guard

Omega 3 & 6 atau Asid Lemak adalah cara yang paling mudah untuk kurus. Omega akan meningkatkan hormon badan untuk membakar lebih lemak. Malah, Omega juga akan mengurangkan penghasilan lemak oleh tubuh. Selera makan anda juga akan menjadi semakin kurang.  Semua fungsi ini akan menyebabkan anda kurus dengan cepat. Jangan terkejut jika hanya lepas seminggu ukur lilit pinggang anda semakin mengecil. Saya doakan anda lansing dan semakin cantik. Klik untuk artikal penuh tentang Omega.

No. 4 Kurus Dengan ESP

Pernah tak anda tengok kulit kawan- kawan menggeleber selepas mereka kurus. Sangat tak cantik kan. Jadi, penting sangat untuk dapat bentuk badan yang cantik semasa dan selepas anda kurus. Jadi, ESP bukan saja akan menghasilkan otot yang putih, gebu dan licin, tetapi akan berikan rasa kenyang kerana kandungan protinnya yang tinggi. Walaupun tinggi, GI nya pula rendah dan sangat sesuai untuk anda yang menghidap kencing manis. Know more abour ESP click here.

Jadi saya cadangkan anda ambil Set Kurus ini secepat mungkin sebab puasa pun dah dekat. Saya akan kongsi cara kurus paling berkesan pada bulan puasa. Elok sangatlah bulan puasa ni untuk anda yang nak lansing.

Tapi awas, Set ini mesti diambil dengan cara yang betul. Ada yang datang mengadu pada saya yang mereka semakin gemuk. Mengapa jadi begitu ? Puncanya hanya cara makan yang tak betul. Untung anda jadi pelanggan saya sebab saya berguru terus dengan pakar Nutrisi Shaklee.

Saya doakan anda cepat kurus dan semakin cantik hendaknya.

Kalau puan nak maklumat lanjut atau tempahan, jangan segan- segan hubungi saya di 0193949873.

Sekian, Wassalam
Norfaziela Mohd Noor
Pengedar Shaklee Profesional
Shaklee ID 908452
Email zielaamin83@gmail.com
Facebook Norfaziela Mohd Noor










0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts

Blog Archive