29 May 2014

Coqhealth Untuk Masalah Jantung Dan Kolestrol
Oleh Norfaziela Mohd Noor


Saya baru sahaja hantar Coqhealth Plus Shaklee pada seorang pelanggan. Ibunya ada masalah kolestrol yang tinggi dan dah tua. 

Apa lagi, saya pun syorkan Coqhealth sebab saya tahu Coqhealth ni memang terbaik untuk masalah berkaitan jantung seperti kolestrol.

Klik untuk ketahui tanda awal sakit jantung

Tambahan pula, ibu beliau dah tua mestilah perlukan tenaga.

Ini kerana jantung mestilah cukup kuat untuk mengepam dalam melalui saluran darah yang sempit. Saluran ini menjadi sempit bila kolestrol dan lemak melekat padanya. 

Kalau lah jantung selalu kerja kuat dan keletihan, maka masalah lemah jantung pula akan timbul. Sebab itulah mesti ambil Coqhealth sebagai booster tenaga untuk jantungnya.

Anda yang sedang baca artikalni pula macamana ? Kolestrol adalah masalah pada hampir semua orang akibat gaya hidup dan permakanan yang tidak sihat.

Saya syorkan anda mengamalkan Coqhealth untuk menjaga jantung sebelum terlambat.

Anda boleh hubungi saya melalui nombor 019 3949873.

Klik 'Follow" saya di icon Google + disebelah untuk mendapat artikal terbaru saya.
 
Sekian Wassalam
Norfaziela Mohd Noor'
Pengedar Shaklee Sebenar
FB Norfaziela Dot Com

0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts

Blog Archive