25 May 2014

Bina Kerjaya Sambil Jaga Anak Di Rumah
Oleh Norfaziela Mohd Noor

Saya bangga dapat duduk rumah sambil jaga anak- anak. Mana tak nya sambil jaga sambil dapat income ribu- ribu tiap- tiap bulan dengan berShaklee.


" Awak kerja kat mana ?" Biasa dengar soalan macam ni kan. Dulu jawab tak kerja. Mungkin juga ada  yang malu nak jawab macamtu sebab tak bekerja di ofis macam isteri orang- orang lain. 

Tapi sekarang saya boleh kawab dengan bangga , " Saya bisnes di rumah sambil jaga anak- anak". Kemudian orang tanya lagi, " Banyak ke dapat bulan- bulan ?". Saya jawab, " Lebihlah dari gaji seorang Manager " ? Terkejut dia dengar. Hehehehe tapi itulah hakikatnya.

Bila saya mula berShaklee baru lah saya sedar yang semuani lansung tak mustahil. Siapa sangka saya boleh capai pendapatan macam sekarang. 

Berkat usaha dan doa dan tak lupa juga pada kawan- kawan yang menyokong dan memberi ilmu pada saya sehingga saat ini.

Saya buat Shaklee secara online dan offline. Saya bukan pandai sangat pun dengan komputer ni. Setakat asas menaip, guna Facebook dan guna blog itupun dah memadai untuk berjaya dalam Shaklee.



Pada saya yang paling penting sekali adalah kemahuan yang kuat untuk ubah hidup menjadi lebih baik. Baik dari segi ekonomi akan bantu saya dalam banyak perkara. Tapi tentulah kena baikkan agama dalam masa yang sama supaya boleh jadi peniaga muslimah yang membantu agama.

Jadi saya ingin ajak anda dengan serius untuk bersama saya dalam Shaklee. Bersama saya, saya akan berikan yang terbaik untuk kareer Shaklee anda.

1. Ilmu produk yang betul dan berkesan seperti fungsi, kombinasi produk, cara pengambilan dan tip kecantikan.

2. Teknik mencapai pendapatan lumayan dari segi CASH, INSENTIF KERETA & PERCUTIAN 6 Bintang dari Shaklee.

3. Strategi bisnes agar dapat membina empayer bisnes anda sendiri.

4. Support group yang penuh dengan info berguna untuk bantu anda menjawab semua soalan pelanggan tentang produk.

Jika saya mampu maka apa kurangnya anda. 

Sekian, wassalam
Norfaziela Mohd Noor
Shaklee ID 908450

0 comments:

Post a Comment

BTemplates.com

Categories

Powered by Blogger.

Hubungi Saya Untuk Rundingan

Name

Email *

Message *

Followers

JUMLAH PELAWAT

Kenali Saya

E-Book PERCUMA

E-Book PERCUMA
Kurus Dengan Berkesan

Like Saya di FB

Like Saya di FB
" Percuma Tips Kecantikan & Kesihatan Harian. Rugi kalau tak dapat "

Cara Order Produk

Cara Order Produk

Jom Sertai Saya !!!

Jom Sertai Saya !!!
Dua Sejoli :)

Dapatkan Produk Shaklee Anda Sekarang

Search This Blog

Blogger Aktif

Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .



klik banner untuk join the community :D

good luck !


Share Pada Rakan

Cool Social Media Sharing Touch Me Widget by Blogger Widgets

Popular Posts

Blog Archive